Trainingspaketten

Wij leveren verschillende pakketten op maat voor verschillende doelgroepen. Wil je een uitgebreide training of liever een beknopte? Geen probleem. Onze anti-agressietrainingen bevatten een aantal vaste onderdelen waar we zowel theoretisch als praktijkgericht mee gaan stoeien. Daarnaast kun je aanvullende onderdelen toevoegen, op basis van behoefte en leerdoelen van jullie medewerkers. Tijdens het kennismakingsgesprek inventariseren we waar de behoeften liggen en hoe we de training nog verder op maat kunnen snijden overeenkomstig de juiste inhoud en volgens jullie budget. Maak je keuze uit onderstaande pakketten en vraag om een vrijblijvende offerte op maat.

Cursus

Agressietraining basispakket

Deelnemers

Minimaal 8, maximaal 12

Ochtend

Theorie met powerpoint + handout

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Middag

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur

Cursus

Agressietraining videopakket

Deelnemers

Minimaal 8, maximaal 12

Ochtend

Theorie met powerpoint + handout inclusief op maat gemaakte trainingsvideo's die tijdens het theoriegedeelte worden vertoond volgens het regiemodel. Deze video's zijn specifiek op de sector gericht en mogen intern onbeperkt gebruikt worden.

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Middag

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur

Cursus

Agressietraining video pluspakket

Deelnemers

Minimaal 6, maximaal 10

Ochtend

Theorie met powerpoint + handout

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Middag

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur.

Elke deelnemer wordt met zijn individuele case en leerpunten tijdens het rollenspel gefilmd. Na afloop krijgt elke deelnemer zijn eigen video (digitaal via een link) als reminder mee voor op de smartphone, laptop of tablet.

Cursus

Agressietraining video-totaalpakket

Deelnemers

Minimaal 6, maximaal 10

Ochtend

Theorie met powerpoint + handout inclusief op maat gemaakte trainingsvideo's die tijdens het theoriegedeelte worden vertoond volgens het regiemodel. Deze video's zijn specifiek op de sector gericht en mogen intern onbeperkt gebruikt worden.

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Middag

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur. Elke deelnemer wordt met zijn individuele case en leerpunten tijdens het rollenspel gefilmd. Na afloop krijgt elke deelnemer zijn eigen video (digitaal via een link) als reminder mee voor op de smartphone, laptop of tablet.

Cursus

Agressietraining video pluspakket

Deelnemers

Minimaal 10, maximaal 16

Ochtend

Middag

1 dagdeel of hele dag oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van het regiemodel en/of rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur.

Cursus

Deelnemers

Ochtend

Middag

Agressietraining basispakket

Minimaal 8, maximaal 12

Theorie met powerpoint + handout

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur

Agressietraining videopakket

Minimaal 8, maximaal 12

Theorie met powerpoint + handout inclusief op maat gemaakte trainingsvideo's die tijdens het theoriegedeelte worden vertoond volgens het regiemodel. Deze video's zijn specifiek op de sector gericht en mogen intern onbeperkt gebruikt worden.

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur

Agressietraining video pluspakket

Minimaal 6, maximaal 10

Theorie met powerpoint + handout

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur.

Elke deelnemer wordt met zijn individuele case en leerpunten tijdens het rollenspel gefilmd. Na afloop krijgt elke deelnemer zijn eigen video (digitaal via een link) als reminder mee voor op de smartphone, laptop of tablet.

Agressietraining video-totaalpakket

Minimaal 6, maximaal 10

Theorie met powerpoint + handout inclusief op maat gemaakte trainingsvideo's die tijdens het theoriegedeelte worden vertoond volgens het regiemodel. Deze video's zijn specifiek op de sector gericht en mogen intern onbeperkt gebruikt worden.

Vaste onderdelen die in de theorie worden behandeld:

  • belangrijke inzichten in oorzaken en gevolgen van agressie
  • onderscheid frustratie agressie en grensoverschrijdende agressie
  • hoe is jouw verbale, non-verbale en fysieke houding tijdens een lastig gesprek
  • hoe ga je om met frustratie agressie
  • hoe en wanneer stel je de grens bij instrumentele agressie
  • hoe blijf je rustig en authentiek in een lastig gesprek

Op basis van de leerwensen en actuele situatie van het bedrijf of afdeling kunnen de volgende aanvullende onderdelen wenselijk zijn:

  • Wat zijn lastige mensen en hoe ga je om met lastig gedrag?
  • Welke type klanten zijn er en hoe voer je hier een effectief (verkoop)gesprek mee?
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken

Kies uit nog meer aanvullende onderdelen die jullie training compleet en effectief maken! Bekijk het overzicht!

Welke resultaten zullen jullie medewerkers behalen na het volgen van deze trainingen? Bekijk het overzicht van de leerdoelen en resultaten !

Oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur. Elke deelnemer wordt met zijn individuele case en leerpunten tijdens het rollenspel gefilmd. Na afloop krijgt elke deelnemer zijn eigen video (digitaal via een link) als reminder mee voor op de smartphone, laptop of tablet.

Agressietraining extra

Minimaal 10, maximaal 16

1 dagdeel of hele dag oefenen met praktijkgerichte situaties aan de hand van het regiemodel en/of rollenspelen en/of specifieke oefeningen met een professionele trainingsacteur.

Kompas Veiligheidsgroep
De inzet van Mike draagt positief bij aan het (leer)rendement van de cursus. De cursisten zijn erg enthousiast over zijn aanpak! 
Betty Eisma
Praktijkeigenaar ‘Vanzelfsprekend’
Door de combinatie van theoretische kennis van de egoposities, een jarenlange ervaring als acteur en een goed inzicht in de menselijke communicatie, is hij als trainer en trainingsacteur beslist een toegevoegde waarde voor elke opleiding, cursus of training
Boni Supermarkten
Iedereen was erg enthousiast over de werkwijze en inzet van Mike 
Igor Mosterd
Span Organisatie en Advies
Mike's vrolijke maar ook zeer gedegen manier waarop hij zijn rol als co-trainer en trainingsacteur oppakt, werkt buitengewoon goed en leidt tot hoge scores en klanttevredenheid.
Kompas Veiligheidsgroep
De inzet van Mike draagt positief bij aan het (leer)rendement van de cursus. De cursisten zijn erg enthousiast over zijn aanpak! 
Betty Eisma
Praktijkeigenaar ‘Vanzelfsprekend’
Door de combinatie van theoretische kennis van de egoposities, een jarenlange ervaring als acteur en een goed inzicht in de menselijke communicatie, is hij als trainer en trainingsacteur beslist een toegevoegde waarde voor elke opleiding, cursus of training
Boni Supermarkten
Iedereen was erg enthousiast over de werkwijze en inzet van Mike 
Igor Mosterd
Span Organisatie en Advies
Mike's vrolijke maar ook zeer gedegen manier waarop hij zijn rol als co-trainer en trainingsacteur oppakt, werkt buitengewoon goed en leidt tot hoge scores en klanttevredenheid.
Kompas Veiligheidsgroep
De inzet van Mike draagt positief bij aan het (leer)rendement van de cursus. De cursisten zijn erg enthousiast over zijn aanpak! 
Betty Eisma
Praktijkeigenaar ‘Vanzelfsprekend’
Door de combinatie van theoretische kennis van de egoposities, een jarenlange ervaring als acteur en een goed inzicht in de menselijke communicatie, is hij als trainer en trainingsacteur beslist een toegevoegde waarde voor elke opleiding, cursus of training
Boni Supermarkten
Iedereen was erg enthousiast over de werkwijze en inzet van Mike 
Igor Mosterd
Span Organisatie en Advies
Mike's vrolijke maar ook zeer gedegen manier waarop hij zijn rol als co-trainer en trainingsacteur oppakt, werkt buitengewoon goed en leidt tot hoge scores en klanttevredenheid.
Kompas Veiligheidsgroep
De inzet van Mike draagt positief bij aan het (leer)rendement van de cursus. De cursisten zijn erg enthousiast over zijn aanpak! 
Betty Eisma
Praktijkeigenaar ‘Vanzelfsprekend’
Door de combinatie van theoretische kennis van de egoposities, een jarenlange ervaring als acteur en een goed inzicht in de menselijke communicatie, is hij als trainer en trainingsacteur beslist een toegevoegde waarde voor elke opleiding, cursus of training
Boni Supermarkten
Iedereen was erg enthousiast over de werkwijze en inzet van Mike 
Igor Mosterd
Span Organisatie en Advies
Mike's vrolijke maar ook zeer gedegen manier waarop hij zijn rol als co-trainer en trainingsacteur oppakt, werkt buitengewoon goed en leidt tot hoge scores en klanttevredenheid.

Inzet van agressie trainers onder andere bij:

Klik hier voor een totaaloverzicht

Mike Kuyt Trainingen
Anti-agressietrainingen op maat

Terborchlaan 16, 1816 LD Alkmaar
T: 06 -40 73 26 77
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.